פרסומות למודעוּת לסמים קיבלו את פרסי הכסף של 'טלי'

הסדרה החינוכית של תשדירי שירות על סמים של 'הארגון לעולם ללא סמים' זכתה בשני פרסי כסף של 'טלי'. פרס אחד הכיר בתשדירי השירות "הם אמרו/הם שיקרו" בתור "קמפיין תשדירי השירות הטוב ביותר" והשני ניתן לתשדיר אחד, "פעם אחת" בתור "תשדיר השירות הטוב ביותר".

תשדירי השירות מלאי העוצמה הללו, שבוימו ונכתבו בשותפות על-ידי הבמאי עטור הפרסים גארי רייבנסקרופט והתסריטאי כריסטופר סמית', מראים כיצד בני הנוער הולכו שולל לשימוש בסמים ולסוף טרגי.

תשדירי השירות עטורי הפרסים מתארים בני נוער מכל מיני מוצאים אתניים האומרים מה נאמר להם ששכנע אותם לקחת סמים, ולאחר מכן מקרים אמיתיים מהחיים על ההשפעה של הסם על חיי בני הנוער ומשפחתם. בסיום קטעי הוידיאו הדרמטיים והקצביים הקהל מוזמן "להשיג את האמת על סמים" באתר של הארגון.

"תשדירי השירות הללו נותנים לאנשים מידע לגבי מה הסמים הללו באמת עושים, לא רק לאדם עצמו, אלא למשפחתו, חבריו, וקהילתו", אמר הבמאי רייבנסקרופט. "למען האמת, כולנו נמצאים בסיכון מכיוון שלסמים הללו יש השפעה מרחיקת לכת על כולנו. לכן תשדירי השירות הללו חושפים את השקר במה שאנשים שומעים ברחוב ועוזרים להם להשיג את הנתונים שהם צריכים לפני שיהיה מאוחר מדי".

פרסי ה-'טלי' ניתנים כל שנה מאז שנת 1978, והם מעניקים פרס לטובים ביותר בפרסום, בתחום הוידיאו והסרטים. ב-29 השנים האחרונות, התחרות נהפכה לגדולה ביותר מסוגה עם מתחרים מ-30 מדינות.

כדי לגלות עוד, הזמינו בחינם את ערכת המידע 'האמת על סמים'