מנהיגי הצופים בתוניסיה מקבלים את האמת

מנהיגי הצופים בתוניסיה לומדים את הסטים של חוברות 'האמת על סמים' בצרפתית – חוברת אחת לכל סם פופולארי.

מדריכי נוער לומדים כלים שבהם הם ישתמשו כדי לעזור למכורים צעירים.

בתוניסיה, הדמוקרטיה היחידה בעולם הערבי, צריכת סמים נושאת גזר דין אוטומטי של שנת מאסר. כמעט שליש מאוכלוסיית הכלא באותה מדינה אפריקאית יושב בכלא עכשיו בגלל עבירות סמים.

על פי הדיווחים, מאז סופה של המהפכה בתוניסיה ב-2011, שיעור ההתמכרות לסמים עלה ב-70%, ומחקר מראה שכמחצית מאוכלוסיית התלמידים בתוניסיה מעשנת מריחואנה ושותה אלכוהול.

נידאל ארפאורי, דירקטור הפרוייקט לשגרירי נוער למען המאבק נגד שימוש בסמים על-ידי בני נוער, להוט לשים קץ לכל זה.

זמן קצר לאחר שגילה את 'המוסד לעולם נקי מסמים', ארפאורי הזמין את ערכת המחנך של 'האמת על סמים' לעצמו, וארגן סמינר הכשרה בן שלושה ימים ל-96 מנהיגי צופים של צופי תוניסיה, ארגון הצופים הלאומי בארצו.

מנהיגי הצופים קיבלו פרזנטציה מלאה של 'האמת על סמים' ולמדו את החוברות החינוכיות של התוכנית, כשהם מתכוננים לעשות בהן שימוש בעבודתם בהצלת מכורים צעירים.

לאחר מכן הקבוצה השתתפה בדיונים ובפעילויות כדי לחלוק את מה שהם למדו ואיך הם תכננו להשתמש בחומרים עם אלו שהם חונכים.

ארפאורי היה מרוצה מתוצאות ההכשרה, ואמר שהחומרים של ׳האמת על סמים׳ הם ״מאוד מועילים ואפקטיביים". הוא מתכנן להשתמש בתוכנית בקמפיין הארצי שלו נגד התמכרות לסמים.



אנחנו באמת רוצים לשמוע ממך

כוחות משטרה וגופי אכיפת החוק ברחבי העולם מצאו ש-'האמת על סמים' הוא כלי חינוך אפקטיבי נגד סמים כדי למנוע שימוש בסמים, לטפל בהיעדרות מהלימודים ולהפחית פשעים הקשורים לסמים.

להיעשות מודעים יותר

הודות לכם ול-'מוסד לעולם נקי מסמים', התלמידים שלנו נעשים יותר ויותר מודעים להשפעות המזיקות של סמים. בנוסף, הילדים שאיתם אנחנו עובדים באים ממשפחות עם קשיים, והעובדה שיש לנו הזדמנות להסביר להם את העובדות על סמים ולהעלות אותם על הדרך הנכונה היא דבר יקר.

כלים טובים יותר, החלטות טובות יותר

הם משתתפים עכשיו יותר בשיעורים ומבינים למה סמים מזיקים להם. אני ממליצה מאוד על החומרים החינוכיים שניתנים על-ידי 'המוסד לעולם נקי מסמים'. ככל שיש להם כלים טובים יותר כדי לעשות החלטות נבונות ומתוך מחשבה, כך זה יותר טוב להם.

צורך בעובדות

לימדתי חינוך על סמים ואלכוהול בבתי-ספר ציבוריים במשך שבע שנים. ראיתי הרבה ילדים שמתמכרים למריחואנה במהירות רבה, והתוצאה הסופית היא היעדרות כרונית שמביאה ילדים רבים למצב שהם לא מסוגלים לסיים תיכון.

תוכנית לימודים מדהימה

הם משתתפים עכשיו יותר בשיעורים ומבינים למה סמים מזיקים להם. אני ממליצה מאוד על החומרים החינוכיים שניתנים על-ידי 'המוסד לעולם נקי מסמים'. ככל שיש להם כלים טובים יותר כדי לעשות החלטות נבונות ומתוך מחשבה, כך זה יותר טוב להם".

מרתקים ורבי-השפעה

סרטוני הווידיאו של 'עולם נקי מסמים' הם מרתקים ורבי-השפעה. הם עזר הוראה נפלא ומשאב מדהים גם עבור גופים לאכיפת החוק. התוכנית הזו מקדמת קהילות בריאות נקיות מהתמכרות, פשע ואלימות. אני אסיר תודה על תמיכתם ותומך בכל לבי בארגון הזה.



אנחנו זקוקים לעזרתך

תמוך ב-'מוסד לעולם נקי מסמים', ועזור להגן על חייהם של צעירים מההשפעות ההרסניות של סמים. התרומות שלך מאפשרות לנו לתת את החומרים החינוכיים שלנו ללא תשלום לבתי-ספר, לארגוני נוער ולקבוצות ואנשים אחרים. התמיכה שלך עוזרת להביא לאנשים את העובדות הנחוצות להם כדי לחיות חיים בריאים ונקיים מסמים.