פלאש מוב משיק יוזמה להתמודד עם שימוש בסמים בלוס-אנג'לס

לוס-אנג׳לס, ארה״ב
12 בפברואר 2022

בערב הסופרבול ה-56 בלוס-אנג׳לס, פלאש מוב בהוליווד ובהיילנד משיק קמפיין מאסיבי למניעת השימוש בסמים כדי להעלות מודעות לשימוש בסמים.

מתנדבים מ-'המוסד לעולם נקי מסמים' מפתיעים אנשים שמתקהלים בשדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד עם פלאש מוב כדי לקדם חיים נקיים מסמים.
מתנדבים מ-'המוסד לעולם נקי מסמים' מפתיעים אנשים שמתקהלים בשדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד עם פלאש מוב כדי לקדם חיים נקיים מסמים.
 

מתנדבים של 'עולם נקי מסמים' הפתיעו תיירים וקונים בלב הוליווד עם פלאש מוב ביום ראשון, 6 בפברואר. הם פתחו בסדרה של אירועים מעכשיו עד לסופרבול כדי להעלות מודעות לסכנת הסמים. ומסיבה טובה.

במהלך 10 החודשים הראשונים של המגפה, מספר מקרי המוות כתוצאה ממנת יתר של סמים בלוס-אנג'לס עלה ב-52 אחוזים בהשוואה לשנה שלפני כן.

המתנדבים התארגנו כדי לחלק מאות אלפי חומרים חינוכיים של 'האמת על סמים' לחנויות, לעסקים ולמקומות פופולאריים ברחבי מחוז לוס-אנג'לס.

כאשר כל העיניים הופנו אל עיר המלאכים לסופרבול ה-56 באצטדיון סופי שנבנה לאחרונה, הצטרף למתנדבים מי שהיה אגדת ה-NFL מרשל פולק, דובר ארצי של 'המוסד לעולם נקי מסמים', שמזמין אוהדים להירשם ולעשות את הקורסים אונליין של חינוך על סמים דרך הדף שלו באתר של המוסד: drugfreeworld.org/marshall-faulk. הקורסים האלה אונליין מוצעים ללא תשלום ופתוחים לכולם.

"אין דרך מעורפלת ונחמדה מסביב לסמים", אומר פולק. "הם עושים את מה שהם עושים לך והם משאירים רק נתיב של אסון וכאב לב ומוות. הדרך לתקוף את זה היא פשוט להיות כנים, לאפשר לאנשים לדעת. ואני לא מדבר רק על סמי רחוב. אני מדבר גם על תרופות במרשם".