התמודדות עם פשע דרך חינוך על סמים

באפלו, ארה"ב
6 באוגוסט 2016

'עולם נקי מסמים' מספק חומרים בהשקת הפעילויות של 'לילה לאומי בחוץ' בבניין העירייה בבאפלו.
'עולם נקי מסמים' מספק חומרים בהשקת הפעילויות של 'לילה לאומי בחוץ' בבניין העירייה בבאפלו.
סניפים של 'עולם נקי מסמים' ברחבי ארה"ב מצטרפים לאנשי אכיפת החוק במאבקם נגד פשע במהלך האירועים השנתיים הלאומיים של 'לילה לאומי בחוץ'.

'לילה לאומי בחוץ', "לילה בחוץ של אמריקה נגד פשע", הוא אירוע להעלאת מודעות של המשטרה הקהילתית שנערך כל שנה ביום שלישי הראשון של אוגוסט. האירוע, בחסות ההתאחדות הארצית של המשמר העירוני, החל לראשונה ב-1982 בתור הפעולה הפשוטה של שכנים שהדליקו את אורות המרפסות שלהם וישבו בחזית בתיהם. באירוע הראשון השתתפו כ-2.5 מיליון תושבים ב-400 קהילות ב-23 מדינות בארה"ב. ב-2016, השתתפו ב-'לילה' 38 מיליון תושבים ב-16,000 קהילות ברחבי המדינה, ועכשיו הוא כולל אירועים ופעילויות שמפגישים יחד את המשטרה והתושבים.

האירוע מיועד להעלות מודעות לתוכניות המשטרה בקהילות. סניפים של 'עולם נקי מסמים' הפכו למשתתפים קבועים ב-'לילה לאומי בחוץ', והשנה הזו לא היתה שונה.

כך זה היה בסיאטל, וושינגטון, שם DFW סיפקו חוברות של 'האמת על סמים' באירוע שנערך מחוץ לארגון ה-Scientology סיאטל, כולל הופעה חיה של מוזיקאים וברביקיו שהוגש ממשאית פורד מודל טי 1941 ענתיקה. לילדים היו מקפל בלונים מקצועי ואומנית לציור פנים.

סניפים של 'עולם נקי מסמים' הפכו למשתתפים קבועים ב-'לילה לאומי בחוץ', והשנה הזו לא היתה שונה.

בלוס-אנג'לס, DFW תמכו ב-'לילה לאומי בחוץ' של משטרת לוס-אנג'לס, ה-LAPD. הם הקימו ביתן במקום שבו ביקרו שוטרים, מקומיים וכמרים. מספר מלכ"רים מקומיים ואנשים שמנהלים בתי מחסה ומתקני גמילה לקחו איתם חומרים, כולל כמה שביקשו מצגות עבור האיגודים שלהם. ארגון ה-Scientology לוס-אנג'לס גם ערך 'לילה לאומי בחוץ' משלו במגרש החנייה שלו עבור הקהילה, כולל בית מתנפח לילדים, להקה שניגנה מוזיקה חיה וביקורים של המשטרה המקומית. אוטובוס של DFW הצטרף, ומשתתפים היו יכולים לעלות ולצפות בסרט התיעודי 'אנשים אמיתיים, סיפורים אמיתיים' במקום הממוזג.

דוכן של 'עולם נקי מסמים' באירוע של 'לילה לאומי בחוץ' בוושינגטון די-סי.

בצפון בסקרמנטו, 'עולם נקי מסמים' הוזמן להשתתף ב-'לילה לאומי בחוץ' בפארק הקהילתי רובלה. באירוע התארחו עשרות קבוצות ונותני חסות, וגם נציגים ממשטרת סקרמנטו, השריף ומכבי האש.

בצד השני של ארה"ב, בבאפלו, ניו-יורק, הצוות של 'עולם נקי מסמים' השתתף במסיבת העיתונאים של ראש העיר באפלו כדי לפתוח את הפעילויות של 'לילה לאומי בחוץ' של העיר. דירקטור השירותים לאזרח בבאפלו, שהבין את החשיבות של חינוך על סמים למניעת פשע, סיפר על תמיכתו ב-DFW לפקידי הממשל שהתאספו וחומרים של DFW חולקו. הוכרז שכחלק מהפעילויות של 'לילה לאומי בחוץ' של העיר, כל מועדון שכונתי יוכל לקבל חומרי הסברה על סמים כדי לחלק אותם באיזור שלו אם הוא ירצה. השולחן היה מוצף באנשים שלקחו חומרים עבור המועדונים השכונתיים שלהם.

וכך החל 'לילה לאומי בחוץ' עבור צוות DFW באפלו. הם אספו חומרים, כולל שילוט וחולצות טי-שרט, וחילקו אותם ל-50 מועדונים שכונתיים עבור האירועים שלהם, 37,410 חוברות בסך הכול. לאחר מכן הם השתתפו ב-'לילה לאומי בחוץ' במרכז ג'וני בי ויילי, שם DFW הצטרפו לליגת הספורט של המשטרה כדי להציב שולחן ולחלק חוברות למשתתפים. לאחר מכן הם הלכו למרכז ההכשרה לעובדים של נורת'לנד בלטליין לאירוע שלהם, שם נציג DFW הוזמן לעלות לבמה כדי לספר לכולם על הקמפיין. המקום הבא היה האירוע בשכונת בלאק רוק בשכונה הפולנית העתיקה, שם משרד התובע המחוזי של מחוז אירי בירך אותם על עבודתם.

וכך זה המשיך עם אירועים דומים ברחבי ארה"ב מסינסינטי לניו-יורק סיטי, לוושינגטון די-סי, לפלורידה ועוד, כשכולם מתואמים למען הפחתת הפשע דרך חינוך על סמים.