'המוסד לעולם נקי מסמים' משיק קמפיין מאסיבי למניעת סמים עבור הסופרבול ה-56

לוס-אנג׳לס, ארה״ב
13 בפברואר 2022

כאשר מספר מקרי המוות ממנת יתר זינק במחוז לוס-אנג׳לס במהלך המגפה, מתנדבי 'המוסד לעולם נקי מסמים' מתגייסים לסייע לקהילה עם מבצע לחינוך על סמים ומניעת השימוש בסמים במהלך הסופרבול ה-56.

שימוש בסמים הוא לא רק איום, הוא עובדה – סוג נוסף של מגפה שמשפיעה על המדינה כולה ועל העולם. ולפי משרד הבריאות של מחוז לוס-אנג'לס, מספר מקרי המוות כתוצאה ממנת יתר של סמים עלה ב-52 אחוזים ב-10 החודשים הראשונים של המגפה בהשוואה לאותה התקופה בשנה שלפני כן, כשהאחוז הגבוה ביותר קשור למתאמפטמין ולפנטניל.

מתנדבים של 'עולם נקי מסמים' מסייעים לקהילה עם חינוך על סמים.
מתנדבים של 'עולם נקי מסמים' מסייעים לקהילה עם חינוך על סמים.
 

מתנדבים של 'המוסד לעולם נקי מסמים' מרחבי העיר השיקו קמפיין מקיף כדי להפיץ את המסר שלהם לחיים נקיים מסמים לתושבים מקומיים ול-150,000 מבקרים שהגיעו מחוץ לעיר לסופרבול ולפעילויות הקשורות אליו.

'עולם נקי מסמים' מביא את קמפיין החינוך והמניעה שלו לקהילות ברחבי העולם כדי להגיע לאנשים עם האמת העירומה על הסמים הנפוצים ביותר.

מתנדבים מילאו טנדרים עם קופסאות של חוברות לחינוך על סמים כדי לחלק לחנויות, מסעדות, בתי מלון וקבוצות קהילתיות. הם גם חילקו חוברות לחברים ולשכנים.

gcui_dfw:dfw-news_2022-super-bowl-launch-capt12
מתנדבים מכינים קופסאות של חוברות 'האמת על סמים' לחלוקה.
 

המתאמת של 'המוסד לעולם נקי מסמים הבינלאומי', ג'סיקה הוכמן, אמרה, "התמכרות בלוס-אנג'לס משפיעה על כל-כך הרבה אנשים, לא רק מכורים אלא משפחותיהם וחבריהם. סמים נעשו איכשהו 'מקובלים'. אבל הם הורסים חיים. אנחנו רוצים להגיע לכמה שאפשר יותר אנשים עם החינוך שלנו על סמים שמבוסס על עובדות".