טור אורח
מזרימים חינוך אפקטיבי לנתיב ראשי של אספקת סמים

ג'ון רדמן הוא המנכ"ל של 'ברית הקהילות לנוער ללא סמים' שבסיסה נמצא בסאן-דייגו.

המשימה של 'ברית הקהילות לנוער ללא סמים' (CADFY) היא לטפח קהילות בטוחות וללא סמים. אנחנו עושים זאת כתמיכה באסטרטגיה הלאומית לבקרת סמים, שבאה כהנחיה ממשרד הנשיא בהתאם למדיניות של בקרת סמים לאומית.

השיטה שלנו להפחית את השימוש בסמים היא בעלת שלושה חלקים:

  1. מנע – עצירת שטף הסמים שחודרים דרך הגבולות שלנו ואל תוך השכונות שלנו
  2. טיפול – ריפוי אלה שנפגעו משימוש בסמים
  3. מניעה – לוודא ששום ילד לא ילך לעולם בנתיב האפל של השימוש בסמים. מניעה באמצעות חינוך היא הדרך הקרובה ביותר ללבי, ובהקשר זה, זוהי זכות לעבוד עם 'המוסד לעולם נקי מסמים'. החומרים שלהם הם הטובים ביותר שראיתי אי פעם.

בסופו של דבר, בעיית הסמים בכל קהילה מסתכמת בכל ילד המחליט החלטה אחת בכל יום: "האם אני מתכוון להשתמש בסמים?" ברחבי המדינה, הילדים שלנו מתמודדים עם האתגר הזה באופן יומיומי, ואני מאמין שזאת האחריות שלנו לוודא שהם מסוגלים לענות על השאלה הזאת בעצמם.

כולנו משפיעים כהורים, מורים, אנשי דת, חברים, מאמני ספורט וקציני אכיפת החוק. כשזה נוגע למניעה, האתגר הגדול ביותר שלנו, באופן כללי, הוא איך לצאת נגד התעמולה שמפעילה לחץ יומיומי על הנוער לקבל את השימוש בסמים כדרך חיים. התשובה הפשוטה ביותר היא להקטין את הביקוש לסמים – אבל איך אנחנו עושים את זה עם מיליוני ילדים?

סיכויי ההצלחה שלנו גדלים במהירות באמצעות חיזוק הנוער עם עובדות שהם באמת יכולים להבין ולקבל כשלהם, עובדות לגבי הנזק הפיזי והפסיכולוגי האמיתי שסמים גורמים ואיך הם משפיעים על חייהם. זאת הסיבה שתוכנית 'האמת על סמים' היא לא עוד תוכנית שאנחנו חייבים עבור הקהילות שלנו; עכשיו אי אפשר בלעדיה.

למדנו בצורה כל-כך ברורה במהלך השנים שמה שקורה בארצות-הברית משפיע על מקסיקו, ומה שקורה במקסיקו משפיע על ארצות-הברית. משפחות ופקידי ממשל במקסיקו מודאגים בדיוק כמונו בנוגע לעשיית כל מה שדרוש כדי לשים קץ לסחר בסמים ולאלימות הקרטלים שנראה שאין לה גבולות – בדיוק כשחשבנו שכבר ראינו את הגרוע ביותר. בימים אלה ילדים לא רק לוקחים סמים; הם נשלפים מבתי-הספר והנעורים שלהם נשדדים מהם. הם אפילו עוקפים את הכנופיות ומגיעים ישירות לקרטלים.

זו הסיבה ש-CADFY הקים את שיתוף הפעולה הדו-לאומי – יוזמה דו-צדדית להפחתת צריכת הסמים לאורך הגבול של קליפורניה-מקסיקו, האיזור שדרכו נכנסים רוב הסמים לארצות-הברית. באמצעות העבודה עם 'המוסד לעולם נקי מסמים' ושותפים אחרים שמחויבים לחינוך העולם על סכנות הסמים, אנחנו יכולים ליצור קהילת גבול בטוחה יותר עבור כולם.



המוסד לעולם נקי מסמים
מציין את היום העולמי נגד סמים

ביום הבינלאומי של האו"ם נגד שימוש בסמים וסחר לא חוקי בסמים ב-2014 שצוין ב-26 ביוני, 'המוסד לעולם נקי מסמים' תיאם יותר מ-200 אירועים להעלאת המוּדעות לסמים, כשהם מחלקים את החומרים החינוכיים של 'האמת על סמים' ב-28 מדינות בשש יבשות, ומביאים את המסר נגד סמים לכ-250,000 אנשים.

אירוע הדגל של המוסד התקיים במסדרונות הקונגרס האמריקאי בגבעת הקפיטול, ונועד לחברי קונגרס ופקידים מהמנהל לאכיפת חוקי הסמים.

אירועי 'עולם ללא סמים' נערכו גם ברחבי העולם:

» אירופה/המזרח התיכון
אוסטריה, בלגיה, דנמרק, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, ישראל, איטליה, רוסיה, ספרד, שבדיה, בריטניה

» אפריקה
אלג'יריה, קניה, לסותו, דרום-אפריקה, זימבאבואה

» אסיה
יפן, טייוואן

» אוסטרליה
אוסטרליה, ניו-זילנד

» צפון-אמריקה
ארצות-הברית, קנדה, מקסיקו

» דרום-אמריקה
קוסטה ריקה, ונצואלה



חינוך אפקטיבי בנושא סמים מציל חיים

תמוך ב-'מוסד לעולם נקי מסמים', ועזור להגן על חייהם של צעירים מההשפעות ההרסניות של סמים. התרומות שלך מאפשרות לנו לתת את החומרים החינוכיים שלנו ללא תשלום לבתי-ספר, ארגוני נוער וקבוצות ואנשים אחרים. התמיכה הנדיבה שלך עוזרת לחזק אנשים בעזרת העובדות שהם צריכים כדי לחיות חיים בריאים ללא סמים.