קבוצת 'אמור לו לסמים' באיטליה לוקחת על עצמה את בירת ההרואין של אירופה

המשטרה הארצית לאיזור מילאנו, שיצרו קבוצת כדורגל משלהם כדי להשתתף בטורנירים של 'אמור לא לסמים', נעמדים לתמונה לפני יציאתם לאחד המשחקים שלהם האופייניים בתחרותיות שבהם.

קבוצה של הורים מודאגים לוקחת את העניינים לידיים כדי ליצור מילאנו נקייה מסמים, כשהיא מגייסת אוהבי מוזיקה, שחקני כדורגל, פקידי עירייה ואת המשטרה הארצית למאבק כדי לשים קץ לשימוש בסמים בעירם.

בעיר שכונתה בירת ההרואין של אירופה, קבוצה של הורים מודאגים התאחדה כדי ליצור את קבוצת 'אמור לא לסמים׳ של מילאנו בתמיכת המוסד של עולם נקי מסמים.

הם החלו עם הצפת מילאנו רבתי באלפי חוברות של 'האמת על סמים'.

ואז, כשהם נותנים את הופעת הבכורה שלהם בגדול, הקבוצה ערכה קונצרט ענק בדיסקוטק האגדי של מילאנו "אלקטרז", שם הופיעו אומנים עממיים ובדרנים לאומיים. מנחי הקונצרט הודיעו לקהל של יותר מ-600 שהם עכשיו חלק מתנועה ללא סמים, כשהם עמדו במקום שהיה מפורסם בצריכת הסמים של הקהלים שלו באותה מידה שהוא היה מפורסם באומנים הבינלאומיים שלו.

בעקבות זאת החלו אירועי ספורט נגד סמים – כל דבר החל מטניס ועד למרוץ שטח של אופנועים נושאים את המסר לעולם נקי מסמים – עד שהקבוצה יצאה במתקפת המחץ האיטלקית: כדורגל.

בעקבות זאת החלו אירועי ספורט נגד סמים – כל דבר החל מטניס ועד למרוץ שטח של אופנועים נושאים את המסר לעולם נקי מסמים – עד שהקבוצה יצאה במתקפת המחץ האיטלקית: כדורגל.

'אמור לא לסמים' במילאנו הקימו את קבוצת הכדורגל שלהם והחלו להתחרות, כשהם זוכים ביותר מ-20 גביעים. לאחר מכן, כשהם השיקו טורנירים משלהם נגד סמים, הקבוצה שיחקה נגד המשטרה המקומית והארצית, נגד אסירים וסוהרים בבית כלא סמוך, ואפילו נגד חברי מועצת העיר.

המו"ל של מגזין המשטרה הארצית L'Impegno (המחויבות), שמע על 'האמת על סמים' וביקש לצרף חוברת אחת לכל אחד מ-10,000 העותקים של המגזין שהופצו אחת לחודשיים למשטרה ברחבי איטליה.

קצין משטרה בכיר אחד הפך מאז לפעיל נלהב של 'האמת על סמים' והוא מחלק חוברות שמציגות את הלוגו של המשטרה הארצית לצד הלוגו של 'המוסד לעולם נקי מסמים'. הוא גם משתמש בחומרי התוכנית בהרצאות מניעה לתלמידים ברחבי מחוז לומברדי.

באמצעות התקפתה רבת-הזרועות, קבוצת 'אמור לא לסמים' מילאנו חילקה יותר מ-350,000 חוברות של 'האמת על סמים', וקירבה אצל כולם את הממשות של בית נקי מסמים עבור ילדיהם.



עובדות
האמת המזעזעת: על סמים סינתטיים

1 מתוך 9

תלמידי י"ב

בשנת 2012 בארה"ב דיווחו שהם השתמשו בקנאבינואידים סינתטיים בשנה הקודמת.

20%

יותר

חומרים פסיכואקטיביים סינתטיים חדשים הוכנסו לשימוש בשנה שעברה.

1,512

מקרי חירום רפואיים

קשורים לספייס ב-2015. זו עלייה של פי 5 מאז 2014.

650

סמי פיצוציות

הציפו את אירופה במהלך עשר השנים האחרונות.

11,000

ביקורים בחדרי מיון

היו קשורים למריחואנה סינתטית במהלך תקופה של שנה בארה״ב.



אנחנו זקוקים לעזרתך

תמוך ב-'מוסד לעולם נקי מסמים', ועזור להגן על חייהם של צעירים מההשפעות ההרסניות של סמים. התרומות שלך מאפשרות לנו לתת את החומרים החינוכיים שלנו ללא תשלום לבתי-ספר, לארגוני נוער ולקבוצות ואנשים אחרים. התמיכה שלך עוזרת להביא לאנשים את העובדות הנחוצות להם כדי לחיות חיים בריאים ונקיים מסמים.