פלאש מוב ללא סמים כדי להגן על ילדים מפני סמים

אוקראינה
23 ביוני 2019

פלאש מוב של 'עולם נקי מסמים' שאותו מובילים שוטרים מקומיים בדניפרו, אוקראינה.
פלאש מוב של 'עולם נקי מסמים' שאותו מובילים שוטרים מקומיים בדניפרו, אוקראינה.
DFW אוקראינה מצטרף לארגונים לא ממשלתיים מקומיים, למשטרה ולממשלה לפסטיבל ופלאש מוב ללא סמים.

כשהמשטרה והתלמידים נפגשים כדי להילחם בשימוש בסמים, מה מקבלים? פלאש מוב, כמובן.

כחלק משותפות בין המשטרה המקומית בדניפרו, אוקראינה לבין 'עולם נקי מסמים', השוטרים לימדו את התלמידים את האמת על סמים וצעדי ריקוד. ואז הם יכלו לחלוק את הידע הזה בפסטיבל נגד סמים שנקרא "אני אוהב את החיים! אני אומר לא לסמים".

'עולם נקי מסמים' אוקראינה, הארגון הלא ממשלתי 'רוח האומה', תנועת "אומה בריאה", מחלקת הסיור המשטרתי של מחוז דניפרופטרובסק והספרייה האיזורית של דניפרופטרובסק ארגנו במשותף את הפסטיבל. הוא כלל סדנאות ספורט והדגמות, אומנויות ומלאכות יד, חינוך על 'האמת על סמים' והפלאש מוב.

פסטיבל נגד סמים שנוצר על-ידי השוטרים ופקידי הממשל של העיר.

מחוץ לבניין המנהלה של דניפרו, מסכים גדולים שידרו את תשדירי השירות של 'האמת על סמים'. לאחר מכן, תלמידים בחולצות טי-שרט של DFW ושוטרים יצאו בריקודים. המסר שלהם היה פשוט, אוקראינה תהיה מאושרת יותר ללא סמים.

נשיא DFW אוקראינה דיבר, וסיפר שכל ילד נמצא בסיכון ובשלב מסוים בחייו הצעירים יציעו לו סמים. לכן, חיוני שהם ילמדו את האמת על סמים.

גם מפקד המשטרה של מחלקת התנועה במחוז דניפרו דיבר, כשהוא משתמש בפתגם אוקראיני "להפוך את השכנים לחברים טובים, כי הם יהיו אזעקה חינם". בכך הוא ציין שכל אדם צריך להוות אזעקה לחבריו כדי לעזור ולהגן עליהם כשהם עלולים ליפול קורבן לסמים.